niedziela, 29 listopada 2015

Jak usunąć plamę z oliwki oraz zapach oliwki z ubrania

Temat jest ciężki.
Nie oszukujmy się, usunąć zapach oliwki z ubrania nie jest łatwo. Myślałam już, że moja ulubiona koszula pójdzie na starty. Próbowałam już moczenia w roztworze octu, prałam kilukrotnie w pralce, ale nic nie pomogło. Na koniec wyprubowałam mydełko odplamiające - dostępne w każdej drogerii lub dobrym sklepie wielobranżowym, i efekt mnie zadowolił. Poprostu nie czuć zapachu starej oliwki. Przed praniem właściwym namydlamy konkretną rzecz z której chcemy pozbyć sie zapachu oliwki, zostawiamy na jakieś 15 minut i wrzucamy do pralki z pozostałymi rzeczami - gotowe. Dla wzmocnienia efektu można ten proces powtórzyć. 
Pamietajcie, żeby sprawadzić przed namydleniem czy dana rzecz nie ulegnie uszkodzeniu. W jakimś mało widocznym miejscu namydlamy kawałek tkaniny i spawdzamy czy nic się z nia nie dzieje, nie traci koloru itd. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz