niedziela, 16 listopada 2014

Skarpety na drutach koniec

Skończyłam wczoraj swoje pierwsze skarpety na drutach. marzyło mi się coś ciepłego bo należę do tych co mają "zimne nóżki". Zużyłam prawie że 100g włóczki Great multi natura, kolor 340, 100g/410 m, 65%akryl, 35% wełna merino. Bardzo mila włóczka w robótce, robiłam ja dwoma nitkami, drutami 3mm - bambusowymi. I to było pierwsze moje spotkanie z bambusami, i przekonałam się do nich. Bo te najbardziej popularne teflonowe nie są dla mnie, robótka mi się na nich blokuje, ściąga a i tak robię dosyć ścisło. Jednak bambusy to będzie mój wybór, chociaż mam jedna parę KnitPro ale to jest klasa mercedes.
Tak jak pisałam wcześniej skarpety robiłam według kursu RazemRobienia Intensywnie Kreatywnej , dziękuje ci Agnieszko, jesteś skarbnicą wiedzy.
Teraz kilka fotek.



Kolorki fanie mi się ułożyły, prawie idealnie choć nie był to zamierzony efekt :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz