sobota, 25 października 2014

Skarpety na drutach

Zima się zbliża, przeczytałam ostatnio fajny tekst w związku z nadciągającym zimnem "niedługo ludzie będą bali się otworzyć lodówkę" :). A teraz do sedna, zaczynam robić pierwsze w życiu skarpety z kursiku razem robienia Intensywnie Kreatywnej , nie jest to wcale takie trudne jak myślałam, ale bardzo wciągające, jest godzina 00:01 i nie chce mi się spać, ciekawa jestem jak dalej będzie wychodzić skarpeta, jakie kolory zastosuje i tylko zdrowy rozsądek podpowiada mi "kobieto idź spać, bo jutro jak młodzi wstaną wcześnie to będziesz miała niezbyt miłą pobudkę". No to co jeszcze jedno okrążenie, no może dwa i idę spać.

2 komentarze:

  1. Skarpet jeszcze nie robiłam, ale mam taki plan, może w przyszłym miesiącu... Już kilka razy tak planowałam, ale zawsze jednak cos innego wskakuje mi na druty i te skarpety ciągle odsuwam na dalszy plan :)). Bardzo jestem ciekawa Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, moje skarpety już na ukończeniu, chociaż musiałam zmienić włóczkę i druty. Miła, szybka robótka, teraz kolejne skarpety będą dla teściowej.

    OdpowiedzUsuń